men hos mig är det bara regn.

jag kikade just ut genom fönstret och såg några regndroppar på glaset, en varm glädje spreds sig inom min kropp, jag bara älskar hösten. det finns absolut ingen bättre årstid, nu börjar det bli mörkt på kvällarna och man kan tända ljus.
snart intar vi jönköpings café värld, myser ner oss med en kopp varm choklad och känner ett lyckorus. 


något som är mindre positivt med regn är att jag&andy ska ut och springa, och han var inte så motiverad innan, hur motiverad tror ni han är nu?

 på onsdag ska jag köpa ett nytt årskort på friskis,  samtidigt ska jag boka in mig&mamma på ett spinpass. och givetvis ska jag boka in mig på anna f aerobics. som jag har längtat.

ikväll blir det kvällsmat ala lollo. kyckling/vitlöks tortellini med stek kyckling. mästerkock?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback