Morning

idag började jag mitt jobbskift som taxichafför, andy skulle till gymmet och mamma skulle till rosenund. efter detta roliga uppdrag var det kontoret som var nästa anhalt. med mig i väskan hade jag den alldeles nya rykande färska ikea katalogen, så nu på frukostrasten ska jag begrava mig i den och låta mig inspireras.
det finns ju inget bättre än hösten, så nu ska det bli höstmysigt hemma hos LA.

igår spelade vi match, och jag tror mina böner har blivit hörda, eller så läser bosse min blogg, men HEY jag fick spela forward igår.. men egentligen är det nog inte meningen att jag ska vara där uppe, för efter ca 20 min (dålig på tidsuppfattning) fick vår mittback/kapten sitt andra gula för matchen, tack och hej.
så resten av matchen fick vi spela med en man mindre plus att det var vår kapten. så jag fick snällt hoppa ner ett steg och spela innermitt, jag har nog aldrig varit så trött. vi förlorade matchen med 6-2.. konstigt? nej. MEN till det bästa:
Helen gjorde mål!!! Jag blev ta mig fan gladare när hon gjorde mål än när jag själv gör mål, du är så värd det helen! :)
jag själv hamnade med i målprotokollet, men jag kan inte säga att det var mitt helt och hållet, jag slog en hörna, som en tjäck habo spelare nickade in i eget mål. så jag "fick" målet. woho

nu ska jag äta min frukost, eller kanske ska säga dricka, jag har precis fått upp ögonen (igen) för fil, nu kommer jag äta fil tills jag tröttnar. iallafall jag ska dricka fil och kolla igenom ikea katalogen.




idag ska jag SPINNA med min mor, hoho hoho. i like to move it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mohaha du är så jävla grym, snacka om lökhuvud som nicka in den i eget mål då, snacka om LOOOSEEH

2009-08-19 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback