naturell

nu skulle jag egentligen legat och svettas på playan i spaninen. men istället har jag varit upp i axamo och svettats, eller nej jag svettas ju inte när jag tränar (a k a jag är otränad enligt en viss myt.).
men jag har sprungit 4.7 km samt gått 2.1 km och jag har varit sjuk en vecka så jag trodde det skulle gå enomt dåligt, men nej vet ni vad det gick JÄTTE bra. och med mig hade jag även mina tre hundar. (HOHO)

nu sitter jag här och laddar batterierna igen. med en loka naturell. fint

jag längtar till hösten, då drar fotbolls träningen igång på riktigt, jag ska köpa friskis kort och gå på massa roliga pass bara step och aerobics, absolut inte medel eller station. sen ska mamma&jag börja spinna.

i like to move it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback