put your weight on me..

ärligt talat, jag orkar inte blogga idag, fattar inte ens varför jag började.
men okej. nyfunnen kraft här.
jag sitter och kollar på friidrott, jag undrar kan man få damernas armar? deras magar är inte fy skam heller, men deras pattar.. dom är ta mig fan inte att skryta med.
där ligger dom i lä.  men man kan ju inte få allt här i världen.

ikväll har jag varit på johns testapå pulspass. det var lite ångest att vara tillbaka, men det var faktiskt kul, kul med lite variation i träningen, denna sommaren har varit mycket löpning och fotboll, i höst är det tänkt att det ska bli en kombination fotboll (som slutar i oktober) löpning och konditionspass på friskis.
min mamma och jag ska även testa på spinning, vi får väl se. man har ju cyklat massa i sina dar så det ska jag nog orka med.
sen i nov-dec drar vinterträningen med fotbollen igång. hey ho. där snackar vi.


nu ska jag titta på 100 meters finalen, det sägs att det är stoooort. jag fattar inte riktigt grejen. men men låt dom springa.

xoxo


Kommentarer
Postat av: lindy

Lollo... jag behöver råd från dig? läs min blogg.. hhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback