allt handlar om kontakter

alltsååå jag vet inte ens vart jag ska börja, jag hade en helvetesjävlakulkväll
jag kan nog inte ens återberätta den. jag träffade många roliga ansikten (hela gamla laget, vicke, frida, älgen, davve, sanna, maria, aah säkert massa fler men minnet sviktar.) det var enormt mycket folk på 8 glas, jag köpte drinkar hos remma jag dansade väldigt lite (jag dansar aldrig hatar det)

efter ett när mitt pack drog hem hängde jag med en viss liten älg. och vi rände fram och tillbaka till bongo för älgens hjärta suktade efter en. klockan 20 över två tyckte jag att det var dags för mig att bege mig hemmåt (en viss kebabrulle lockade enormt) jag hittade ingen taxi, och bussen skulle gå om 10 minuter, för jävla länge att vänta själv. så jag spatserade ner till hotellplan då kom det en taxi, jag ba yes. men NEJ framför mig hoppar det fram tre män och ba den här ska vi ha. taxichaffisen vägrade låta dom få den, han ba tjejen ska sitta fraaaaam. jag hoppade glatt in och snubbarna där bak, så där satt jag en utländsk taxichaffis och tre män. till det roliga en av grabbarna var Hagas tränare, och han började tjata om varför jag inte spelade med dom och blabla. sen mitt i allt sa han:
- jag känner robin, din farbror
- ?????
- JA vi åker motorcykel 
- ahaaa svarar jag 
och han forsätter och säger jag ska ta mig ett snack med robin om att du ska spela för haga.
då vaknade dom andra gubbarna till liv och ba vem är tjejen, tränaren fortsätter då och säger Taylor Thorén ni vet, (dom andra sa aaaah) ah det är hans dotter, Lollo hon spelar fotboll. 
såå tighta.
 
grabbsen skulle av vid harrys alla drog fram varsin 100 lapp som jag fick, jag och chaffisen åkte vidare, chaffisen skrattade och undrade hur jag kände dom och aah, sen till slut när vi kom fram, han ba du var den roligaste, ta mitt taxi nummer, och ring när du ska åka taxi!
absolut sa jag och cashade (med grabbarnas pengar) trippade in och åt min kebabrulle, sjöng och sen gjorde nåt mer, hum JO jag satte mig rakt upp och ner på golvet. och tjötade med mig själv haha. sen somnade jag och som vanligt var andy knappt berusad, medans jag var borta. haha

och en till kul sak, andy var på förfest i HVA, med min "kusin" han ba det var en 86 som va två barns morsa på festen, ah gissa om det var min kusin. jopp.

jaha ni det var min kväll i korta drag, nu mår jag prima ballerina.

nu ska jag kolla klart på twilight. me like like


                                

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback