have yourself a merry little christmas

jag har tagit en liten pus i julstädandet, idag har jag dammat allt i hela lägenheten (även lister och dörrar) jag har flyttat på soffan och dammsugit under den (dock hängde en ljusstake med och föll i golvet, men den överlevde efter mina återupplivningsförsök) det enda som är kvar att göra är att moppa golven, men det går ju fort, under granen ligger alla klappar, i kylen ligger skinkan (som ska fixas till ikväll) lussekatter och pepparkakor finns, julgodis och clementiner lika så.
så bring it on! jag är så redo.

nu ska jag bara moppa klart här sen ska jag bege mig mot metropolen ljungarum och äta gröt.



GOD JUL! may all you're wish come true ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback