JULGRANEN ÄR HÄR

godkväll.

idag har jag haft en sak i mitt huvud, jag ska köpa gran, jag ska köpa gran. klockan 1500 slår jag och paps våra kloka huvuden ihop och åker till ica maxi. kunsgran ska de vara 370 pix. bra vi tar två. jag tyckte så synd om snubben som sålde, han var student och jobbade extra, i sex timmar stod han ute, stilla och sålde granar, pappa var tvungen att gå in och växla pengar så jag fick kallprata lite med denna unge man. han sa att han inte frös. men för att vara helt ärlig tror jag inte ett skvatt på honom. men han ville nog vara lite macho..

iallafall hem kom jag&granen, till nästa krux, man måste tydligen såga av en bit längst ner på granen för att få en nu yta, japp och HUR många 21 åringa damer har en såg hemma? nej inte jag. så ibland är pappor bra.
andy sågade av en bit jag klappade i händerna av glädje när jag fick förflytta granen till sin nya fot.
sen klädde jag den ( jag hade ingen aning om hur svårt det var att hänga dit ljusen, det blev inte så bra, ljusen tog lixom slut innan jag kommit upp till toppen, men jag är enormt nöjd ändå..

nu står den så fint i sitt lilla hörn och bara glänser.
sa jag att granen var enorm? den går upp i taket, ca tre meter hög och knubbig ja det är den också.

shit nu har jag skrivit en helt blogg inlägg om en gran. har jag sagt att jag älskar julen?






nu ska jag krypa ner i våran säng krama lite på min andy, sen ska jag läsa om det mest perfekta paret (nej jag ska inte läsa om mig och andy) jag ska läsa TWILIGHT




hur coola var vi inte, matchande solbrillor (bägge är mina) andys plågade ansikte beror på att han precis sparkat av sin tånagel i en doldsten. och en baywatch snubbe kom och plåstrade om andys lilla tå. jag skrattade åt min boy, han har bara lite otur..

shit nu har jag bloggat så mycket så nu blir det bloggpaus. haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback