She was lost in so many different ways


You are my heaven on earth
You are my last, my first
And then I hear this voice inside


ahmen. måndag morgon igen.
den 21 december. och jag har kanske haft världens lataste helg.
jag har säkert spenderat 20 timmar i soffan och 20 i sängen, de återstående 8 har jag nog gått fram och tillbaka från kylskåpet och soffan och en gång gick jag till ica och köpte ost, ni vet sånna smårunda som smälter i munnen.

och där,  nu hade jag inget mer att skriva.

oh nu sken jag upp, öppnade mejlen (jobbmejlen, vuxenpoängen flödar) och där ligger ja hultsfredsbiljetterna.
väntar på att bli utskriva, som sedan ska förvaras på ett bra ställe, för att ligga och gro. påtal om hultsfred, jag måste börja lyssna på kent. men det blir inte före jul. det blir efter alla julsånger klingat ut.
men jag har hört att en viss låt med ett siffernummer ska vara okej. haha ;)
jaa men kul kollade precis in att dom har ju massa jävla skivor. neaje det här blir tungt.


xxx / lolo



Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN nu ska jag vara jetesnel och ge lite tips angående kentlyssningen för att din öronorgasm ska bli så maxad som möjigt genom att göra en spellista till dig, men eeeh du har spotify hoppas jag... annars förstörs hela min gameplan här.

länk kommer BTW jag måste bara, ja göra en list först eller nåt ;D

Postat av: jenny

så, här är favoriterna typ, eller iaf av de låtar som fanns i spotify:



http://open.spotify.com/user/jenny747/playlist/2X4dffa6gjwt22Fs4Fv6Cb



hoppas det funkar annars får jag psykbryt

2009-12-21 @ 11:01:40
URL: http://metrobloggen.se/jenny747

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback