wouwouwou.. hold your..

tänk dig en person, som du kan vara dig själv med i alla lägen.
en person som inte ser din defekterna på dig för att må bättre själv.
en person som ser innanför skalet. som ser din själ.
som berör din själ. som får dig att skratta och le för de små sakerna i livet.
jag vet inte riktigt vart jag vill komma. jag har hittat min soulmate.
jag är en lagspelare och jag har hittat mitt team.
i denna frågan i livet är allt perfekt och jag är nöjd, så nöjd jag nånsin kan bli.

plus att ryggbiffen beasåsen och potatisgratängen blev fantastiskt gott. en liten parantes bara.

ikväll ska jag dricka vin. life is good.


Kommentarer
Postat av: You are.

my TEAMMATE nr one.

2009-12-05 @ 13:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback