all i want.

- sena kvällar på piren
- vakna av solsken
- grilla ute
- gå i balleria skor
- äta/fika ute
- cykla i varm motvind
- bada
- gå på gräs barfota
- gå på festival
- sitta ute halva natten
- åka båt
- fiska abborre
- spela fotboll i shorts
- ha skinnjacka utan att frysa ihjäl
- ha picknick med sina bästa vänner
- ha solglasögon
- bli brun
- äta mjukglass i lekeryd
- svalka sig i skuggan
- äta jordgubbar&burkskinka!
- ligga och lata i hängmattan
- äta frukost på balkongen * NY
- dricka vin och lyssna på håkan hellström
- ta jeansshortsen istället för jeansen!
- le ikapp med solen
listan kan bli lång på vad kag vill ha. och det bästa av allt snart är allt mitt.

all i have:

- halka sig hem från bongo kl 0000
- vaknar knappt
- steker en korv inne
- walkingskor med gortex
- äter/fikar i soffan hemma själv
- skulle dött om jag satte mig på cykeln idag
- duschar
- går med dubbla strumpor samt skor
- går på konsert
- somnar kl 2200
- tittar på våran båt, som ligger på land
- äter fejkad rosa lax
- spelar fotboll i shorts, med två par långkalsonger under
- har skinnjacka, fryser ihjäl
- picknickar ikapp med melodifestivalen.
- har beställt solglasögon
- är likblek
- äter kladdkaka i väntan på värmen
- fryser i sol som skugga
- äter apelsiner och bacon
- ligger och suckar i sängen
- äter frukost i bilen
- dricker vin och lyssnar på håkan hellström
- tar långkalsonger under jeansen
- skrattar åt misären.

notice the diffrent? det enda man kan göra året om är att lyssna på håkan hellström och dricka vin. så det så.

jag hatar fettisdagen, mamma krävde en semla från sandéns (årets semla 2009 woooow) och jag trippade dit kl 0900, trodde att det skulle vara chill, men big nono. ca 40 pers inne på lilla kondiset, inga semlor klara inget system ingen koll. jag tog en nummerlapp väntade snällt 5, 10, 15 minuter kom flera som hade stora beställningar som fick gå före.
där stod jag skulle ha en semla. och en chokladboll. väntade lite till. då kom det in en skolklass som skulle fika på fettisdagen, då gick jag.


Kommentarer
Postat av: Eng

HAHAHAHAHAHA stackars dig gumman, du som älskaaah semlor SÅ BAD med

2009-02-24 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback