bitterfittan

så har man klämt i sig ett packet delibollar. bra jobbat loulou.
tur i oturen att det är fotboll och löpning ikväll då. men fan. jag ska aldrig mer köpa delibollar.bittert.
igår låg jag i sängen och målade naglarna svarta, tror ni inte att jag somnade! vaknade kl 0700 idag och ja mina naglar ser pippade ut. ännu mer bittert.

igår städade jag min garderod, jag har tagit kanske 20 bilder på och in den, men min kamera ligger hemma, så bilder kommer en annan dag. för alla er som vill se, ni är ju så många. ironiskt.
men nu ska jag förflytta mitt feta delibollas till en annan hörna här på jobbet och plocka papper.
sen när jag är klar med det ska jag gå en mil, minst. helst två.
efter det dra på mig fotbollskläderna vilket inte är så lätt, jag kränger nämligen på mig:

- två par långkalsonger (sjukt obekvämt om ett par åker ner)
- bekväma sporttrosor
- sportbh
- shorts
- benskydd
- vanliga strumpor ( för att hålla inne långkalsongerna)
- fotbollsstrumpor
- underställströja
- t.shirt
- tjocktröja
- mössa (bad hair day)
- vantar
- grusskor
- ett fett leende!

mina personliga favorit outfit...  



fuck off

Kommentarer
Postat av: E

haha en jävla klädboll elääeei

2009-02-19 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback