discovery

Jag har precis upptäckt en nyhet på friskis hemsida, när jag skulle gå in och avboka step 2 imorgon (jag tränar fotboll) så läser jag du får max ha 13 bokningar. helt seriöst? 13 bokningar på en vecka, det är två pass om dagen hela veckan,
det tycker jag är överdrivet,  mina fem bokningar såg ju helt plötsligt jätte fånigt ut, men va fan om jag tränar fem gånger på sju dagar ska jag fan vara stolt. vem f a n tränar 13 gånger i veckan på friskis ? inte jag iallafall. så min kvot på 13 bokningar kan ni gärna ta bort fem räcker för mig.
och om man nu vill träna som en idiot av någon anledning är mitt tips till er att variera sig, gå ut och gå, spring ute, cykla till jobbet det är ju tragiskt att vistas inomhus hela tiden. ut i den vackra naturen.

allt för mig hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback