hello saferide

oj TVÅ dagar sen jag skrev något, dålig uppdatering av mig, jag ber så hemskt mycket om ursäkt...
anldeningen till att jag inte blogga är att jag inte har ett skit att skriva om, för de senaste två dagarna har jag inte gjort något kul som är av värde att skriva här, jag har gjort precis samma sak som alla andra, jag har jobbat, tränat, sovit, ätit, träffat vänner tja ni vet. palla skriva ett helt inlägg om ingenting. åh mitt liv är så bra och jag är så duktig.

men idag händer något extra kul! jag ska tada SOLA. köpte en vit t.shirt igår. ja ni fattar.
och imorgon blir det hello saferide + käk. najs

don't know, don't care

Kommentarer
Postat av: eng

Guds jävla konsert... sitter o lyssnar som fan nu :D

2009-02-26 @ 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback