louise&andreas

idag tog jag en vända hem till våran andra lägenhet för att kolla eventuella brev, och vi hade fått ett! från ica (vuxenpoäng)
i brevet låg en bonuscheck! tackar samt lite erbjudanden på saker vi brukar köpa och ja gissa då vad just vi har köpt lite extra mycket av jo
- pasta
- leverpastej (jag har köpt det två gånger)
- schampoo
- Turkist yougurt ( jag köper det ofta, men slänger det alltid)
- Totilla bröd ( taco torsdag någon)
samt Geisha HAHAH alltså har ica uppmärksammat att jag köpt en liten geisha titt som tätt förra året och hur pino är inte det, så nu blir det aldrig med geisha i min mun.

idag är det äckligt kallt, jag går ju alltid munksjön runt mellan åtta och nio, idag hade jag tagit på mig en extra tröja men helvete vad kallt det var ändå. mötte alltid lika glada sofia och alltid lika sena emma.
nu ska jag snart hem och ge min mage lunch.  igår lunchade jag med emma och jag kan säger att så goda stuvade makisar har jag nog aldrig lyckats med all by my self så att säg. efter att ha chockat magen med ett kilo pasta gick vi den vanliga rundan i skogen. tilläggas bör att jag även sprang runt munksjön innan lunch jag mitt dumhuvud tänkte att man blev svettig av att springa, så jag hade endast på mig en luvtröja samt en tunnlångärmad och tights, gissa om jag frös.
jag kände inte mitt as och min näsa snorade och jag kände mig som en idiot. men jag sprang ta mig fan hela varvet.
och därför är jag nöjd.

jag och emma diskuterade hur vi hatar att planera så därför kommer nu min vecka in i minsta detalj:

tisdag: jobb till fyra, hem vila och byta om, träning kl 1900 fussball
onsdag: jobb till fyra. hem vila byta om, löpning. Ledig kväll
torsdag: jobb till fyra. hem vila byta om fotboll+löpning kl 2000
fredag: jobb till fyra, hem vila byta om löpning, vinpimplande
lördag. ledig städa lägenheten, träna station samt melodifestivalen.
söndag: ledig, tipspromenad! kortspel och mat hos mor&far.

fuck off


Kommentarer
Postat av: Eng

HAHA alltid lika sen jaaa...du ska veta hur svettig jag var när ja klampade in sist som vanligt ;P

2009-02-17 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback