riktigt träning

har precis kommit in från ett träningspass med laget, meningen var att vi skulle träna ute på grus med boll, vilket är kul, kommer dit, massa snö och is på hela planen. galet tråkigt, där står vi tio tjejer och vad gör vi då, jo springer en runda.
inte så långt, men massa uppför på slutet och svetten bara rinner. och jag känner att det ger. det kallar jag riktigt träning, att vi sen går in och kör lite fys är bara plus i kanten, ett annat oerhört stort plus är alla glada tjejer. jag tror att vi kommer ha en svinkul säsong. perfekt ju, träning som är kul hela tiden, med en stark ambition från hela laget.
i love football.



idag har jag även hunnit med inte mindre än två långpromenader! först själv såklart med mina älskade hundar runt min älskade munksjö som jag aldrig aldrig tröttnar på.. (skratt)
sen jobbade jag hela förmiddagen, ringde upp min älskade emsipems och vi gick en lång runda i skogen. vi älskar ju skogen så himla mycket.
sen åt jag lunch med min helgoa pappa. jobbade lite till. åkte hem, gick till ica skulle köpa tulpaner, tror ni att ica hade det idag nej, min värld gick under (skratt)
men jag deppade inte för det, köpte en annan jävla blomma är 70 spänn. det var det värt.
sen gick jag in till torpa för att möta helén till träningen, hann även gå en omväg, jag känner ju inte till området så bra så min genväg blev en omväg, positivt, mer förbrända kalorier (skratt)
och hur träningen gick vet ju alla.

gud jag dör vad skriver jag, min dag har varit för jävlig. för utom den timman jag och emma gick i skogen.
helt total värdelös. men erkänn att min dag verkade lite bra där ett tag. gud vad jag kan försköna mitt liv.

yes en helt värdelös tisdag till handlingarna och på fredag är det fredag den 13onde, hur ska jag fejka ihop en bra dag där?  äsh pulspasset är ju en bra källa jag kan ju hoppas att ledaren har tagit med den bästa låten sen i lördags snälla snälla snälla ta med den, sen får jag väl öppna en flaska vin och hoppas på det bästa.



jag ÄLSKAR ironi.

nu slutar jag blogga tack hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback