stopstopstop

nej nej nej. det trodde jag inte om en vän som dig.
skapa debatt? i bet i win.

igår insåg jag hur otränad jag är, trodde jag hade lite flås efter att ha tränat på friskis i ett halvår. men big nono. falsk kondis, falsk styrka allt är bara falskt. skulle ruscha i 45 sekunder med boll. HELVETE. frikis må vara kul, bra för hälsan och man förbränner nog lite kalorier ( kan man ju hoppas) men nån vidare uthållighet eller kondition har man inte iallafall inte jag. jag flåsade redan efter 10 minuters spel.  sen väntade rusher, sen spel, sen ruscher, sen spel, sen staffet. 
efter denna upplevelse masade jag mig hemmåt, mötte en berusad man, konstigt folk det finns. somnade kl 2130. 
utmattad. just nu känns det ett helvete att spela, när man känner att man inte orkar, back in the days kunde jag springa som en dåre upp och ner. och dit ska jag igen, men just nu på vägen när det är tungt kan man känna att friskis step och aerobics är saknat, just känslan av att veta att här bedömmer ingen mig, ingen skriker på mig om jag sackar ner ett tempo, orkar man inte så orkar man inte, vill man inte så vill man inte.
men nu har jag gett mig in på ett nytt spår, det är bara att vänja sig att ta ut sig till max, fortsätta springa trots att man inte orkar.
kom igen Thorén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback