2009

nytt och fräsh känns det med nytt år, om man minns tillbaka på året så kan man säga att det har hänt mycket,
i början av året jobbade jag mycket, för mycket, tog två veckors semester med världens bästa vänner till thailand, det var livet. det blev vår och jag fyllde 20, ganska stort vännerna och jag firade detta med en god middag på hemma.
sen blev det sommar, jag jobbade, åkte till hulstfred som kan ha varit det bästa på hela året. vädret denna sommaren va piss, jag gick på semester fyra veckor i augusti. familjen passade på att utöka familjen men en vovve till, lilla alice,
sommaren var bäst, den kan summeras med vin, håkan, kort, och mys på en brygga.
16 augusti flyttade jag ihop med ja alla vet vem, min älskling. vi har haft det toppen, men nu blir vi stadsbor om en månad, så himla skönt.
sommaren blev till höst och jag sa upp mig på mc donalds, och började jobba hos pappa, kan vara det bästa för mig.
hösten måste jag säga har gått snabbt, jag började träna, ellen flyttade till torpa och en efter en blev vi alla 20.
Bästa kvällen kan ha varit den 24 oktober, Håkan Hellström live i folkets park, jag var kär
Min mamma fyllde 50 år, detta firade vi med en fin kväll på västanå slott, sen blev det december, emma fyllde år,
vi festade, snabbt blev det jul och det var en underbar dag, juldagen var intressant, men jag vill aldrig mer vara med om ngt liknande, mellandagarna gick snabbt nyår var en jätte kul kväll som innehöll för mycket vin, singstar och glada människor. det enda negativa var att jag fick en glassplitter bit i foten så jag började att blöda och kan knappt gå idag, men det är bara en pettitess.

NU är det nytt år. och detta året ska jag bli en bättre vän, upptäcka nya saker och lära mig laga mat.


sen givetvis allt blaha som alla ska göra, gå ner i vikt, inte äta sötsaker, träna mer. men det håller ju ingen, iallafall inte jag,


mina förväntningar på 2009 är inte så stora, jag hoppas att vi får det fint i vår nya lya, jag vill åka utomland, jag vill engagera mig mer i musiken och köpa fler nya skivor. det känns som min grej.
det jag hoppas slippa är sjukdom, skador eller sorg. 

jag tror att detta året kommer bli ett toppen år, med mycket kärlek, glada dagar med mina bästisar och många härliga promenader med hundarna.


nu ska jag kika klart på ARN.
underbart med nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback