core

HEJ
äntligen en liten paus i jobbandet. ett ändrat monteringsdatum har ställt till det för mig hela morgonen.
har just bokat en lastbil tills helgen 30/1-1/2. pappa ska köra jag vägrara köra en sån jättebil. jag kör glatt med volvon efter. så bitarna börjar falla på sin plats. Linnéa tipsade mig om lite sidor på internet om har heminredningsprylar, så jag ska klicka hem en väggdekor måste bara komma på en bra text, always kiss me goodnight i sovrummet, eller kanske enkelt me&you i köket?
Sen ska jag fixa lite fina krokar till hallen att hänga småsaker på typ nyklar, väska osv.

idag var jag segare än nånsin, kl 0715 tvingade jag mig in i duschen, och vad tror ni jag möts av i badrummet.. jo en svinstor spindel, bland de största jag sett, jag överdriver INTE. jag gallskriker och döljer min kropp med världens minsta handduk, haha utifall spindel såg min nakna kropp, andy frågar aningens irriterat trött, vad är det? jag halvt lipfärdig, världens största spindel. svaret blev döda den. jag i min panik grabbade badsaltet som var det tyngsta jag kunde hitta, sträckte mig fram mot spindelfan och smällde på saltet, jag lyfte inte burken igen, hoppade in i duschen utan att gå på golvet, duschade gick ut rörde inte burken. och så vitt jag vet står den där än. jag tänker inte flytta på den.
skönt att vi ska flytta, jag hatar spindlar kommer inte vilja vara i badrummet mer. ush

efter lilla morgonincidenten åkte jag till ljungarum och hämtade upp mina små älsklingar, vi åkte till munksjön parkerade och traskade runt, mötte emma en snabbis, haha hoppas det gick bra på seminariet gumman.. ;)
nu har jag som sagt jobbat med ett jävla datum. finally klar. och vet ni vad, nu måste hundarna ut igen... bara att dra på sig uggsen och jackan. men nu blir det fan inte munksjön, får blir att gå runt ljungarum eller nåt.

snart är det core dags för mig, var ett tag sen jag gick på det, men det ska bli fejnt. eventuellt lite gym efter, springa av sig lite.

nu vill hundarna ( läs jag ) gå ut och gå.
Love/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback