det finns bara en håkan.

Hej på er!

Vill bara skicka en hälsning och ett tack till alla de som kommit på spelningarna eller diggat skivan eller bara en kort stund lånat oss ett öra i år. För sent för edelwiess gick snabbare än de andra att göra. Mycket pga av Jocke och Björn som jag gjorde skivan med, men också för att jag hade ett bättre ´flöde´ i pennan än tidigare. Därnere i Brasilien flöt låtarna och historierna ner på pappret i en ganska strid ström. Vi gjorde faktiskt tre låtar till som inte kom med på skivan och inte heller som b-sidor. Vet inte var dom hamnar, de var inte på nåt sätt sämre än de andra, slumpen la dem åt sidan bara. Hur som helst - jag har redan börjat lite på nytt, vet inte när det kommer, men inte 2009. Kanske året efter. Kanske på dagen tio år efter känn ingen sorg för mig göteborg, det vore roligt. Turnén i höstas blev halverad för att jag fick barn. Han heter Julius och behövde mer tid än jag från början trodde. Jag blir ofta överentusiastisk när en turné bokas så jag bokar upp fem dar i veckan i över en månad. Det gick inte så bra... Så hälften av datumen sköts upp tills jan-feb-mars. Vi fick också chans att utöka med några fler spelningar. Men man ska nog se den här svängen som en fortsättning på höstturnén. Det är egentligen samma turné, men med tre månaders återhämtning...

Jaja - hoppas att vi ses i någon av städerna. Och om inte - ta hand om er, och än en gång - tack för i år - gott slut - gott nytt.

Kram från den lille pojken som seglade ifrån gårdagen - Håkan


Kommentarer
Postat av: Eng

Naw gud va gulligt, man känner sig träffad nästan ;)

2009-01-18 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback