FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG

Hej
Fredag igen, är det inte unerbart! Veckan har gått flygande fort, igår "firade" jag och Andy 1,5 år ett udda firande på friskis, box. Sjukt kul att träna tillsammans med honom, lite mer motivation, man kände att man måste visa att man orkar, enda pinsamma var när partner skulle hålla om en så skulle jag försöka springa med honom hängandes efter mig, det gick typ inte. jag kom kanske en halv meter, men sen när jag skulle hålla honom, hejdå andy. haha jag orkade inte hålla emot.
Idag började jag dagen med att gå en sväng med ellen i den härliga kylan, och nu sitter jag här med massa att göra så jag borde egentligen inte blogga, så varför göra jag det?

Ikväll blir det träning med ellen&ida, sen hem och duscha, jag ska testa mitt nya schampoo! woho så cool är jag.
sen hem till ellen och kolla på lets dance, har lyssnat på blondinbella hela morgonen, haha den äldsta hon har ledat med var 30, hon har varit tillsammans med nils ett år , hon är 18 nu, så alltså måste hon ha varit 16,17 när hon låg med en 30åring, 13, 14 år äldre lite allmän info bara. cool brud.

nu ska jag fixa inbjudningarna till hv-rögle 28/2 jag och massa gubbar på hockey, det blir inte annat än kul. jag kanske kan hitta mig en 14 år äldre man. HAHA

Ni får ha en suverän helg. Återkommer på måndag.
Love / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback