fyra

jag längtar till helgen!
på fredag har jag ett fullspäckat schema, jag ska hämta nyklar, köra fram och tillbaka mellan hva&gräshagen med mina saker och sen på kvällen ska jag och älsk bege oss till IKEA, vi var där i fredags eftermiddag och det var jätte lugnt, så vi satsar på att gå där när ingen annan går där! yes vi är så smarta

sen på lördagen sker the big flytt! allt ska ut. kl 0800 ska bilen hämtas sen börjar körningen mellan våra lägenheter.
jag har turen på min sida, tre män har ställt upp eller två, andy är så illa tvungen, men vi har fixat in våra pappor som bär hjälp. så jag och mor min ska nog inte behöva lyfta något tungt haha vi fixar nog med det feminima så som att plocka upp glas och kläder osv. Jag tror att det kommer bli jätte bra, jag blev lite skeptsisk dock när andy ringde ca för att fråga lite, då sa dom att dom inte hade målat den knallila väggen än, så om ni har tur vänner får ni se den fulaste väggen i världen..
på kvällen blir det middag och vin hos mathilda. det ska bli nice. ska bli skönt att koppla av med sina vänner och dricka vin och prata om allt.

sen kommer en ny upplevelse för mig och min boy, vi ska sova i gräshagen på lördag, om allt går enligt planerna. så alltså tar jag och ellen sällskap en bit hem. finally!

söndag går även den till flytten jag antar att det finns tusen saker att packa upp och fixa. men jag ser faktiskt fram emot allt. nystart.

fotboll igår. med en pizza i magen värre än döden.
och sen fick vi veta lite träningsupplägg, nästa vecka grusträning tisdag, löpning munksjön runt på torsdag.
absolut min påse chips, det och step med hanna. mums

hajkaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback