go went gone


Igår spenderades kvällen hemma hos ellen, och vi tittade på lets dance, laila var lätt bäst, men blondinbella var lätt snyggast. jag tycker den bruden är svincool. hon är 18 år. och har redan uppnåt sådant som vi andra bara kan drömma om, och lilla kriget mellan gynning,katrine och isabella är bara väldigt ironiskt, men läser katrines blogg och hon skriver på ett väldigt omoget sätt, nästintill hatiskt, medan isabella skriver på ett väldigt vuxen och moget sätt, och det tycker jag säger det mesta. jag håller defenitivt på isabella, hon har fötterna på jorden, medans katrine i mina ögon är känd för att göra narr och vara elak mot folk. sorry men sånt passar inte mig.
men som sagt ganska kul att det händer något i bloggvärlden alla kan ju inte älska alla. och ärligt talat så tror jag alla dom tänker varje dag på vad dom stoppar i sig och alla går nog på någon diet, men ingen vill ju erkänna det. men vad fan gör det, nästintill alla jag känner tjatar om sin vikt och försöker äta nyttigt och tränar, jag själv är likadan, i dagens samhälle är "smal" ett ideal, som de flesta vill följa. och kändisar är inget undantag, syns man i tv vill man ju vara snygg, för om dom råkar ha gått upp fem kilo står det på expressens framsida, hon är gravid, har man gått ner fem kilo står det hon har anorexia, inget är perfekt för media, den enda som kan älska din kropp är du själv.. och din pojkvän. tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback