hope

jag är godissugen. så godissugen. en månad är lång tid utan godis för min del. kanske ska ta en sväng förbi ica och köpa ben&jerrys, perfekt för mig som inte tycker så mycket om glass, jag äter lite sen tycker jag det blir äckligt. perfekt.

idag har jag gått min vanliga runda runt munksjön, jag vet inte varför jag gillar munksjön så mycket. visst jag kan erkänna att idag tog det emot lite, när ja parkerade och satt i min varma bil och lyssnade på adam och gry, helst skulle jag nog vilja sitta där en timma istället för att gå. men livet är inte sånt att man förbränner genom att bara sitta. så bit i kylan och gå. och det var precis vad vi gjorde! jag och mina älskade hundar. varje dag möter jag en ny människa som lyser upp när dom ser mina små vovvar. så lite som kan få en helt främmande person att le.

jag hade en viktig sak att göra idag, ringa fastighetsskötaren på det nya stället, han har telefontid mellan 0930 och 1000 och gissa vem so m1022 såg på klockan och svor en mindre mening. jag chanse iallafall och ringde, till min förvåning så svarade han. och ja nykeln hämtas kl 1030 på fredag. yes indeed.

om två timmar slutar jag, då blir det packning för hela slanten. köket ska ner i kartonger. är du avundsjuk? vavava?

måste tillägga. stepen igår var sjukt svår. men väldigt kul. till det tråkiga, no mote step for me. fotboll, tisdag,torsdag,
och det ska bli så kul att svettas i kylan, springa tills man inte orkar mer, närkampa om bollen osv. fotbollsträning tar ens kondition till en helt annan nivå. ge allt eller ge upp. vad väljer du, alla vet vad jag väljer, jag ska vinna i allt jag gör, så det så.

nu time to work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback