i wanna dance

Hej!
painpainpain. min hals gör mer ont än innan. det är väldigt tråkigt.
idag fick jag med mig A upp ur sängen kl 0700, och vi gick tillsammans ett varv runt munksjön, sjätte gången på fem dagar jag går runt sjön. otroligt duktigt av mig.
efter promenaden svängde vi förbi preem och köpte frukost, sen till kontoret.
Data supporten var här idag, så datorerna låg nere på  morgonen, så jag och A passade på att göra lite skolarbeten, power point mästarinnan fick rycka in när pojkvännen inte kan.
helgen går i träningen tecken.aerobics imorgon, step på söndag, så ska jag hinna med en promenad eller två med Linnéa.
Nästa vecka ska det börja packas i lägenheten, snart flyttar vi vidare jag och min sambo.

nu ska jag jobba vidare. snart är det helg!
så jefla fint är det.



Love / Lollo




jag kastar sten på solen för jag hatar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback