powerwalk & löneförhöjning

Hej!
Har precis kommit in från kylan, har gått en lunchpromenad med hundarna alltid lika skönt att röra på sig efter lunchen, i morse tog vi munksjön, och idag var det inte bara kallt utan jävligt halt också.  träffade för övrigt ellen som stapplade fram i klackskor (!) alltid lika trevligt med oväntade möten.
nu ska jag bära upp lite saker till lagret, sen ska pappa lära mig lite om projekt osv.
efter jobbet blir det Aerobics 1 med Josefin. jag hoppas på det bästa!
senare ikväll film hos L&A. jag vill se en romantsk komedi, någon?

imorgon ska jag till vårdcentralen för att kolla min fot, antagligen sitter det kvar en glasbit.. inte kul.
nej ni. nu går jag åter till jobbet.

Ha en bra onsdag!

Love / Lollo

Kommentarer
Postat av: els

haha alltid trevligt men mörgonmöten;) hur va aerobicsen???

2009-01-08 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback