Step två

det blev ingen core igår, jag hann helt enkelt inte, men inga sura miner, vi tar core bosu idag istället. och hoppas på det bästa, det blev step 2 med hanna istället, och jag kan lova att tempot var högt, det var svinsvårt, men jävligt kul. nästa vecka ger jag det en chans till. sen är det kurs fyra veckor, sen kan jag gå igen. weio.
sitter här och fundrerar på vad jag ska stoppa i magen till lunch idag. finns fläskfile,ris och gorgonzola hemma, sådär sugen. mer sugen på en majoren sallad. eller kebabrulle. mums. 

munksjön var ett  helevte idag, en hund 20 meter bakom och en hund 20 meter framför. inte bra på något ställe. 
men vet ni vad imorgon tar vi nya tag. 
linnéa ringde precis, så kl 1500 blir det axamo för oss och hundarna. mys. 

nu ska jag göra beställingar till ett litet projekt. 
ha en trevlig dag!
love/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback