vecka tre

ny vecka. det känns skönt. verkligen
igår hade jag världens bästa dag, började vid halv elva åkte till ljungarum, mamma,jag& hundarna tog en lång promenad i skogen, var ute i ca en och en halv timma. sen åkte jag hem till hva. lagade lite mat och dunstade ner i soffan och slog på stepford wives. när filmen var slut tog jag fram apollos resekatalog och kollade in lite resor.
sen beslutade jag mig för att ge muffinsen en ny chans, så jag satte igång att baka, och det gick väldigt bra till en början, andy kom hem, vi hoppade in i duschen, muffinsen skulle nämligen vara i ugnen i 20 minuter, så jag tänkte att jag hann, när jag kom ut i köket ca 20 minuter senare, tittar jag in i ugnen och min tanke är, hur fan blev alla muffins choklad.
en sek senare, faaaaaaaaaan. brända

så gick det med det, bara att slänga. så jag är nog världens sämsta bullmamma.

på kvällen åkte jag till emma, vi tog varvet runt munksjön, det blåste typ storm. men vi traskade på glatt ändå, pratade om livet och allt i dess väg. nice.
sen åkte vi till willys, köpte en banan, en kiwi ett äpple en yougurt och en delicato och åkte till älgen.
sen började trevligaste kvällen på länge, jag hade tagit med mig galenpanna så vi spelade bäst va när älgen fick barbapapa och nyemad fick elektiska stolen,  sämst var när jag fick allram est min ledtrådar var , jättestor , gapig, mjuk, melodifestivalen, frankost, öster, tavla samt mathilda. HUM. jag kom aldrig på va det var.
emma den jäveln vann, sälen livets ledtråd, tand hittad i äppelmos.
en helkuvl kvell med andra ord.

hela min heög har varit skön jag har avverkat tre filmer, så skönt att bara ligga och glo på en go film.
NU lägger vi denna veckan till handlingarna och kör på den nya.

jobb: måndag-fredag
promenader: måndag-söndag
fira: morfar 80 år, middag i gränna it's. gott
kärlek: typ 18 månader på torsdag. in love
träning: råkade ju boka step i hva, men jag får åka in tidigt till stan, sen imorgon blir det core och lite gym, onsdag simma? torsdag kibox fredag puls och dans.

så nu ska jag fortsätta att jobba.
love/lollo

Kommentarer
Postat av: Eng

Korv vad med livets ledtråd ;)

2009-01-12 @ 11:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback