vilse

Hej!
Det blev ingen core igår heller, vet ni varför, jo för jag och Linnéa gick vilse upp i skogen i Axamo, vi går där kanske en gång i halvåret och igår var vi säkra på vägen tyckte vi, Linnéa sa med säker röst här har vi suttit och fikat det är jag hundra på, och tänkte jag och vi traskade vidare.
Efter ett tag blev vägen mindre och mindre, men vi tänkte att det går nog bra, vi kom in på en liten stig med massa is på.
Vi gick där sen kom vi fram till en liten öppning i skogen, yes tänkte vi. men sen inser vi att vi kommit in på en scoterled.
 Då sa vi lite käckt till varandra vi går 10 minuter till om vi inte hittar nån väg då så vänder vi.
Sagt och gjort. Det kom ingen väg
Vi vände och insåg att vi nog gått en timme utan att veta vart vi gick. ¨
Vi gick och gick, det började bli mörkt och vi såg knappt ingenting, haha lite panik, min mamma ringer, linnéa viskar säg inte att vi är vilse. haha.
tja efter nån timma hittar vi ut igen, vi såg ett ljus, elljusspåret woho tänker vi. vi gick samma väg tillbaka som vi gick in kom till bilen och var helt slut, hungriga och blöta om fötterna.
så vår promenad i axamo varade i 2½ timme, undra hur långt vi hann.
Så coren var bara att glömma, mina ben var helt slut.
Idag har jag jobbat, massa att göra, det är nice, sen var jag ett pucko idag, igår svettades jag när jag gick runt munksjön, så idag tänkte jag att det skulle vara varmt så jag tog min ullkappa, jag frös  hela jävla varvet kallt som fan.
bittert.

ikväll ska jag och andy fira våran 1½ års dag genom att gå på ki box. haha lite udda kanske, men det ska bli gott att svettas. rykterna säger att ida&ellen även ska gå. det blir nog ett toppen pass.

NU ska jag åka och luncha med min grabb.
Återkommer imorgon FREDAG, smaka på den freeedag. tiden går så himla fort. fint.
Love/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback