another shape of my heart

igår fick jag ett litet infall. först tvingade jag med andy att springa + powerwalk med mig, sen tvingade jag honom att baka bullar med mig. ( jag ska skona er från historian hur andy bakade)
bulldeg kan vara det godaste. sen mmsade jag iväg en bild på våra fina bullar till emma 
emma blev typ sur. (mina bullar såg extremt goda och perfekta ut)
en kvart senare möttes vi upp e&jag. hon hade nämligen läst i tidningen att media markt (utala MIIIDIA mark) hade rea på skivor, vi var inte sena på att nappa. i min lilla väska tog jag med mig fyra bullar och en take away mugg med kall mjölk.
gissa om hönan blev glad. hoho
efter en kortare fika stund på kyrkskolans skolgård knatade vi bort till midia. och först var det en sån besvikelse. vi hittade inga bra skivor. men den som letar finner.
jag kom hem med lisa miskovskys samlingsskiva. och den är mycket bra.
kan inte säga annat än att jag är nöjd.

idag vaknade jag kl 0800 och gick ut och sprang mig en runda. det är så jävla nice.
nu är jag på jobbet och vet ni vad jag fick igår?
ett glassogram! 

nu ska jag äta en bulle.  

Kommentarer
Postat av: Allers

Du är nominerad till årets bullmamma av allers, var god godkänd din nominering, du kan vinna fina priser, bland annat från midja mark eller strösocker för ett år, som sagt välj och vraka bland fin fina priser Bree

2009-07-08 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback