bad sound kills good music

hello saferide:

- my best friend
- get sick soon
- long lost penpal
- saturday nights
- i cant belive this is not love
- 25 days
- i dont sleep well at all

john me:
- paris
- the faker
- love is my drug
- sister

maia hirasawa:
- south again
- still june
- come with me
- you and me and everyone we know

markus krunegård:
- den som dör får se / markus kyrkogård
- jag är en vampyr

håkan hellström:
- vet inte ens vart jag ska börja

miss li:
- why don't you love me
- bababa
- let her go
- i'm sorry he's mine

säkert

rookies (för mig)
lisa miskovsky
lykke li
amy winehouse
lily allen
king of leon

det var lite från min själ. och i detta nu sitter jag och klickar hem lite plattor.
musik är bra för själen.


Kommentarer
Postat av: Keng

Helt sjukt vad jag gillar din musiksmak, you have to be my sister ;)

2009-07-16 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback