frukost ala lollo

idag vaknade jag klockan 0921. hoppade glatt upp ur sängen och öppnade fönstret i sovrummet, SÅN lyx att kunna göra det. ni fattar nog inte. sen slängde jag ut överkastet på balkongen och slängde mig i soffan för att slö titta lite på SATC.
efter tre avsnitt blev jag enormt hungrig. så jag gick till ica.
med mig hem fick jag ciabatta, prickig korv och lite annat. min frukost idag blev, två ciabatta en med korv en med ägg, mineralvatten ( som jag drack ur ett vin glas) och vindruvor.
har jag sagt hur mycket jag älskar semester? och hur mycket jag älskar mitt liv.
later on ska jag ut och springa samt åka och hämta lite saker på jobbet, b.l.a mina möbler till balkongen, deni.

ps. jag har haft en fab helg. DOCK orkar jag verkligen inte skriva allt. så jag gör som vanligt:
fredag:
bad
glass
emma
andy
ozzy
alice
lekeryd
igelkott
film
godis
chips
lördag
scones
båt
regn
lanthandel
grillning
vänner
igelkott
ost
off road trip.
söndag
sovmorgon
löptur
middag hos mamma&pappa
kortspel

på torsdag ska jag till ulricehaaaaaamn och hälsa på friday! det ska bli så himla kul bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback