i'm here with you

jag vill bara visa en bild som knäpptes i lördags antagligen av frida. (fråga inte vad som händer)




jag är så lycklig. helgen har varit toppen. jag orkar inte dra allt jag skirver bara lite ord. ni som känner mig fattar.

fika, spontalitet, två flaskor vin. jeans shorts. nyemad. älgen. ida. jag. mcflurry. twin. maria. marcus. bakisbacon.
lördag. bag in box. docksöt klänning. thaimat. goda vänner. olearys. dansdansdans
söndag bakispizza. ingen huvudvärk. ozzy&alice.

nu ska jag jobba en vecka till sen har jag semester i tre hela veckor. yes mitt liv leker.

OCH på onsdag har jag och andy officiellt vara tillsammans i två ÅR.

mors på er.


Kommentarer
Postat av: Eng

HAHAH vilken jävla bild

2009-07-13 @ 11:44:39
Postat av: ida

bästa helgen ! :D haha. du o jag håller verkligen måttet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback