mercy?

måste bara berätta om gårdagens löprunda.
jag tvingade med mamma upp till axamo för att springa den gula rundan (4.7)
ja min mamma är en hönsmamma och vill helst inte att jag åker upp dit själv så hon hänkade.
vi springer inte ens tillsammans i.o.m att jag är en smula bättre tränad.
jag springer iallafall iväg. och det är ju inte så jävla jobbigt att springa där, det är ju totalt platt.
men det är ju inte samma sak som att sitta i en soffa heller.
men på slutet var det lite segt. och då kommer två brudar från den röda slingan (2.1) som springer i shorts och sportbh. (endast) och ser sådär hej vi tränar aldrig men när vi väl gör det ska vi se så vältränade och snygga ut. (stylade till max)
den ena stannar när det är ca 1 km kvar jag springer typ 20 meter bakom. bruden vänder sig om och ser mig.
och så fort jag kommer nära börjar hon springa igen fort som faaan. jag tänkte det kommer hon aldrig orka.
sagt och gjort jag kom sakta närmre och närmre. tillslut när jag var på väg om. stannade hon. då tänkte jag fan.
hon sa högt till sin vän: Jag orkar inte. kompisen svarar Jo kom igen. men nej hon gick.
en liten fjortisbrud averkad. nästa.
och då är den ca 500 kvar och jag ökar hon med. men jag springer om henne. och kommer lååångt före dom i mål.

då var jag nöjd ska jag lova er.

sen inser jag nu är mamma långt bakom, jag börjar sakta gå tillbaka och tänker jag möter upp henne. tror ni inte jag går fel då. så efter en km inser jag detta misstag och tänker nu har väl mamma kommit i mål och undrar vart jag är. haha
så jag fick glatt spurta på en km fort som fan till målet.

axamo är mitt nya favorit träningshäng. det är hur mycket folk som helst som springer och tränar där. trevligt. igår var det även ett trathlon lopp. och jag blev omsprungen av typ 10 spinkiga män. det var inte så kul.


run bitch run.



ikväll är det kalas. jag som ääääälskar tårta. så egentligen är väl inte kalas min påse chips. kalas&tårta är lika givet som stuvade makaroner och korv. de bara hör ihop. pricken över iet vore väl om en viss blondie hatare kommer ikväll. maha
xxx

Kommentarer
Postat av: Eng

You the best runner I KNÖW

2009-07-02 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback