true, true not.

räkmacka på grännaberget. det är sommaren 2009 för mig.
igår firade jag och andy oss. på grännaberget. en dag för tidigt.
men jag tycker vi gör saker hela tiden, så vi firar oss hela tiden.
idag är den riktigta dagen men ikväll är det fotboll på schemat. det blir nice.
jag ska kötta.
emma om du hinner läsa detta, så tycker jag skarpt att du ska följa med och lira med oss.
det blir kul. och absolut inte jobbigt. jag tvingar dig.
(hoppas vi kommer i samma lag annars är du köööööööörd) kött kött kött ;)

och imorgon blev vi portade. så vi ska faaaaaaaaan gå runt munksjön istället och fika. det blir even more nice.
sen är det fredag. då ska jag mysa med min man där hemma.
sen är det helg.. någon?



KANONKUUUULA


vi är så enooooormt snygga. my best friend - hello saferide


nu kan ni anmäla mig för stöld, jag har snott bilderna. men jag är ju med på bilderna så dom är ju typ mina.
nu ska jag sätta på spotify och lyssna på hello. det borde du med göra.
jag ska knapa ihop en spellista. så ni kan hänga med i snacket.
den kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback