vad vill du?

hej fuckers.
jag måste bara säga att jag verkligen beundrar "riktiga" bloggare. som visar allt, tar bilder laddar upp och berättar om allt som händer i deras händerika liv.
om jag skulle orka skulle min blogg med kunna vara väldigt innehållsrik men. jag kan ju vara latast i världen.
för helt seriöst, vem orkar:
- ta kort på sin outfit varje dag
- ta kort på allt man råkat inpuls köpa
- ta kort på sin frukost
- lunch
- middag
- kvällmat
- skriva varje dag i minsta detajl
igår tänkte jag att ta ett kort på när jag satt på balkongen i solskenet och läste en bok. men den tänken förblev tja blott en tanke. för vem faaaaaaaan orkar. och vem fan bryr sig egentligen?
så jag beundrar er som faktiskt orkar. speciellt ni som inte tjänar ett gnutt på det. applåder till er.

jag ska försöka knåpa ihop mitt liv igår och idag då....
eller det kanske är det som är knepet att blogga ofta och lite.
äsh jag gillar mer att blogga en gång i veckan och verkligen spotta ur mig allt håll till godo.

igår vaknade jag sent som vanligt, ringde mamma och sa nu går vi ut och går. and so we did.
efter en promenad i skogen så åkte jag till jobbet.
klcokan blev snabbt lunch. och emma tvingade med mig&ida ut på en promenad innan lunch. jag trodde jag skulle dö av hunger, efter ett varv runt rocksjön åkte vi till café paus i min pappas monster bil. wei.
och naturligtvis var den en rookie på café paus och jag och emma fick minsta portionen sallad. bitter jao.
sen jobbade jag lite till. tills hela internet la av. då åkte jag hem
och satte mig på min balkong. min perfekta balkong med kvällsol.
jag läste min läskiga bok. och åt godis.
andy kom hem. ASPEPP för att springa. själv hade man satt i sig en och annan marshmellow med chokladöverdrag. men va fan. AXAMO gere we come! 
ja jag trodde jag skulle spy. 
men vi sprang runt på ca 29 minuter. och det var duktigt i.o.m att jag mådde illa från den första kilometern.
sen hem och duscha. sen snabba puckar med BUSSEN  (yes jag åkte buss själv frivilligt)  
till ellen. ida anslöt och vi gick in till café paus och fikade. jag åt livets största chokladboll, den vägde upp den minimaliska salladen jag fick tidigare samma dag.
vi satt och pratade om allt och vissa i ett par timmar sen fick jag skjuts hem av ida. sååå mycket bättre än buss.
sen somnade jag som en stock.

fredag. lika segt att komma upp som vanligt.
sista dagen innan semestern. lunch med maria. ida smsade mig livets bittraste sms. din bror är skyldig dig big time.
ikväll ska jag vara hundvakt åt mina små bebisar.
kanske blir det lite film och fredagsmys. ozzy älskar att vara med mig.

fatta att om sex timmar har jag semester. smaka på den semester. jag ska:

- sova
- baka
- städa
- åka och hälsa på frida
- fika
- åka till spanien ( jag kommer säkert få svininfluensan)
- bada
- sola
- laga god mat
- sitta på min balkong
- läsa
- grilla
- spela kort
- åka på roadtripp
- äta räkmacka
- springa
- spela fotboll
- inreda min balkong
- umgås
- gå massa promenader
- bara vara



MAHA där fick ni något att bita i

Kommentarer
Postat av: Engi

Häschvetää svårt och slå det vaah, tur att du vägde upp salladsbladen med en boll, jag vägde upp den med en 200 marabou, gott vare, fast jag sprang inte? borde jag ha sjukt dåligt samvete nu då? HUHU

2009-07-17 @ 15:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback