det som göms bakom broccoli..

hej.
igår kväll när mamma&pappa kom hem fick jag resfeber. brukar inte ens få det. men nu jävlar. så i panik packade jag hela min väska. och ja, jag lovar att jag har med för många tishor. men dock inte alls många skor. bara tre par har fått åka med än så länge. men vi åker ju inte förrens imorgon..
p.g.a  min panik packning har jag nu inget att ta på mig. haha så idag när jag stod och skulle välja kläder drog jag ner mina gamla repaly jeans som jag hade i ettan, dom har varit för små ett bra tag men efter min diet vecka (som gick så bra, åt godis varje dag) kom jag iallafall i dom och dom sitter snyggt. woho. så nu sitter jag här i jeans modell -05 och en blåvit randig tisha. så het är jag

och på tal om mat, idag när jag var hemma på lunch och tog fram broccolipåsen, tänkte vara lite nyttig och äta broccoli och lax. sagt och gjort. men till min stora glädje finner jag en oöppnad kladdkaks förpackning!
så snabbtänkta människor:
- nej jag har inte ätit broccoli på över en vecka, så jag har inte sett kladdisen 
- och ja jag blev glad och tog en bit efter maten.
- och ja, det är ovanligt att en kladdkaka klarar 8 dagar i samma hushåll som mig. väldigt sällsynt faktiskt

igår länkade ida in mig på några extremt roliga bloggar. (fjortisar)
men då insåg jag hur dålig min egna blogg är. men det kan ju bero på att jag inte lever för den.
men min blogg kan inte vara rolig om man inte känner mig, så alltså vänner denna bloggen är speciellt för er. så bäst för er att ni känner er speciella.

nu blev det ett såntdär lång inlägg igen. men mitt liv är så innehållsrikt, resfeber, kladdkakslycka och skratt
lickielickie kisses / L - the one & only.
ps. jag var först i bloggvärlden med smoothie, bara så ni vet, ds.




Jag hade en liten sötdag idag med. Ni vet sådana dagar då man är lite sötare än vanligt.
skratta lite nu då.

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHAH !!



ja en sån där dag när man känner sig extra söt.. men det har du varje dag hjärtat, skinnyjeansen idag wohoo :D

Postat av: Engi

Du är alltid sötis, vi kommer ha livet, inget o va nervig över :)

2009-06-09 @ 19:08:40
Postat av: math

fan va snygg du var i dem. är det dina brillor? as heta. love u and miss u

2009-06-15 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback