hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad.

igår spenderade jag 504 kronor på blommor och en kruka. och mitt kök är alldeles bedårande just nu. jag har tagit bort gardinerna för att få det ljusare, sen har jag köpt en jättestor gammeldags kruka en stor vit lampa och en vit korg.
idag när jag gick ut i köket på morgonen blev jag så lycklig.
tänk vad lite blommor kan göra.

igår insåg jag även vid tre tiden att fan jag har bokat in mig på ett pulspass idag. och ah naturligtvis kommer jag inte in på deras hemsida så jag kan inte avboka. slänger iväg ett sms till ida, hon ska givetvis träna, det hela slutade med att jag glatt hoppade omkring på pulspasset. men det var kul.

idag har jag sprungit en mil. nu ska jag vila upp mig. bye




 


Kommentarer
Postat av: Eng

Skulle allt bra gärna vilja se den djävla krukan ;)

2009-06-25 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback