i'm still the same, why did you change?

vilken kväll. emma och jag la in så jävla mycket bra musik. om vi skulle vilja skulle vi kunna ligga inne hela veckan och bara lyssna. meeen. vi vill ju bli bruna också. och äta god mat.
efter lite musik rippning begav vi oss till my place.
vi rådissade fotbollsmatchen som alla snackar om. big deal lixom. OTH är tusen gånger bättre. så vi satt och njöt av det sällskapet istället, blinkade över till matchen i 91 minuten. och av de få minutrarna vi såg antog vi att vi inte missat allt för mycket. fotboll är tråkigt. och man inte lirar själv.
sen satt vi och pratade om livets goda. och man kan ju inte mer än skratta åt vissa uttalanden. jag ska aldrig mer säga något i förtroende. för i nästa sekund kommer det ut i helt andra ord. och man själv framstår som en idiot.
men det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig vidare, ska bli så förbannat skönt att ta ledigt från livet en vecka nu. synd att vi inte var borta en vecka till.. (ironiiiiiiiiii)

nejni. nu har jag fått ur mig det mesta av min ironiskabitterhet.


thank you darling


Kommentarer
Postat av: Engi

MHMMMM lot's of LOVE

2009-06-07 @ 11:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback