last call

idag har jag varit duktig. jag har gått tre promenader (skaffa aldrig hund på heltid) jag har tränat fotboll (en jobbig träning) och jag har druckit mina shaker.
imorgon ska jag springa långt i skogen. jag riktigt längtar.... (skratta lite med mig) jag hoppas jag slipper, kossor, rötter och poliser...
träna är fan inte alltid kul alltså. men jag ska bli en frisk gammal tant med starkt skelett så det så!

imorgon ska jag fixa håret, innan jag åker på onsdag ska jag färga ögonfransarna och måla naglarna. sen tillbringar jag en vecka i turkiet fattar ni hur snygg jag kommer bli inom en snar framtid. mohaha. 


sov gott bitterfittor


jag älskar att jävlas.

Kommentarer
Postat av: Eng

JAG MED DÅ! snela hesten jag får va mä

2009-06-05 @ 11:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback