like a rainbow round my heart

HEJ!
nu är mamma&pappa i sorento, italiten. alltså jag är ensam på jobbet. så alltså har jag ett hushåll, företag och två hundar att ta hand om. detta gjorde jag igår

- promenad med hundarna (två långpromenader faktiskt) - check
- spraya mammas ros - check
- vattna blommor ute - check
- ge hundarna mat - check
- svara i telefon på jobbet - check
- åka till nässjö - check

sen till det personliga:
- sola 12-16 - ckeck
- löpning i skogen med linnéa - check
- handlat - check
- äta jordgubbar&dricka ersättning med linnéa - check

Titta vad mycket man kan hinna med på en dag. idag har/ska jag:

- morgonpromenad med hundarna - check
- mata älsklingarna - check
- äta frukost - check (börjar t.o.m tycka om lilla shaken)
- hämta post- check
- jobba- check
- träffa emma och växla pengar
- springa med hundarna
- vattna blommor - halft check
- fotbollsträning
- titta på bal (om vädret tillåter)

semester om en vecka. gissa om jag längtar, jääävlar vad jag ska pressa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback