miss me when i'm gone

nu sitter jag här superfräsh helt klar för att åka. min väska är stor men inte så tung. jag ser ut som en poppare, men det gör inget, jag gillar min randinga tisha och mina converse!
jag svängde förbi A6 idag på morgonen. jag var inte snygg då kan jag lova. jag köpte en tvål och bodybutter på bodyshop, men min favodoft fanns inte, passionsfrukt, så jag fick ta papaya men den luktade gott den med.
sen köpte jag ett linne och en necesär( jag kan inte stava so what)




ha det skönt här hemma i regnet. va inte allt för bittra och avundsjuka och hörrni sakna mig inte för mycket.
you know you love me / L



Kommentarer
Postat av: ida

wäää, det va du o jag o alla gamlingar då;)



ha de så bra nuuuuu, jag kommer sakna dig . men sola lite åt mig med please, och inga våldtäckter eller dylikt. och för att citera dig; dö inte, då blir jag förbannad!LOVEU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback