svensksommar

jag saknar turkiet. jag saknar solen, skratten, maten, vinet, ciggen, chokladen, emma, poolen, havet, basketlaget, chipsen, friheten, balkongen, musiken jag saknar allt.
men jag har endel godningar att bjuda på. turkisk afton är en kväll jag aldrig kommer att glömma, emma drogs upp på scen två gånger, en gång med den vidrigaste skapelsen runt sin hals, en orm. och en gång i solklar skrattfest,. det går inte förklaras med ord, jag måste berätta det live för er. alltså shit jag skrattade så jag grät.  men det hela slutade med att hon var kolsvart i ansiktet och hon anade ingeting..
men en hel summering av veckan kommer när jag fått bilderna av emma.


mallis i thank you now, you be nice to me and I'ill be nice to you.


Kommentarer
Postat av: E

Le :)

2009-06-20 @ 14:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback