sol i sinne.

sen sist:
torsdag - jensens
torsdag - bio (baksmällan)

fredag - ikea (byggt skoställ)
fredag - grillkväll hos mamma&pappa
lördag - taxitjänst åt emma

grät över spilld yougurt. (svinkul) måste nästan berätta om min och emmas lördag.
jag får ett sms tidigt som snus av emma på lördag morgonen, jag är hos X X bor på X kan du hämta mig?
jag somnar om. vem ringer och väcker mig om inte emma. jag fick slänga mig upp ur sängen och bege mig mot emma.
hämtar upp en bakfull emma. vi åker och hämtar lite badgrejer och sedan styr vi min lilla bil mot lekeryd och stugan.
på vägen stannar vi på ica för att köpa frukost. sån hälsofrukost inhandlade vi..  en solsnäcka, ett chokladwienerbröd, en påse godis, en liten geisha, en liten sportlunch, en kladdkaka och emma envisades med att hon skulle ha en yougurt.
sagt och gjort. jag smäller i mig solsnäckan samtidigt som emma öppnar sin yougurt, hon hinner inte ens öppna skeden och hälla i smulorna, innan en sväng kommer och emma får en svallvåg med yougurt över hela sig. jag börjar asgarva och höll på att köra in i ett staket. emma nästan lipar för hon ser ut som fan. vi stannar vid en kiosk och emma hämtar ett papper och rengör sig själv och bilen. hon äter upp lite av yougurten innan vi åker igen, vi ville inte uppleva samma sak igen.
efter yougurten tar emma fram sitt wienerbröd, denna lär ju inte slabba ner mig iallafall säger emma glatt, samtidigt som hon sätter ner skapelsen på sina shorts..
haha men visst fan. pappret var typ flötigt av fett och emma redan nerspillda shorts blev nu även flötiga.
den var dökul. och tilläggas bör att vi knappt kommit halvvägs när allt detta hänt.
sen blev dagen bra. vi solade på bryggan, doppade fötterna, åt jordgubbar och pratade ikapp.
sen åkte vi hemmåt, skildes en kort stund. innan det var dags för partey.

emmas nya jobbarkompis hade bjudit in oss till förfest. och där bevisades att världen är bra allt liten.
emmas jobbarkompis är en gammal mcd brud, och vips så satt jag&emma där med folkesson systrarna samt lina.
men det var dökul. jag trivdes som fisken i vattnet.
förfesten blev till fest som blev till efterfest vi satt alltså där hela kvällen/natten.
jag pallrade mig hem på cykeln kl 0100. men tror ni man fick sova ostört? nej. en halvfull andy kom hem vid tre. jag vaknade på sekunden när han satte nykeln i låset.

söndag - uppe med tuppen. och hela släkten minus marcus och annelie åkte upp till stugan. vi badade, solade, spelade kubb, åt och hade det döbra. ozzy&alice var så söta när dom simmade. hoho
sen åkte vi hem vid sex tiden, då gick jag ut och sprang. jättelångt! men fan vad jobbigt det var i uppförsbacken till stadsparken. huvva.

idag blir det jobb sen lite träning med Linnéa.

veckan som kommer blir mums. fullt upp som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Grät på riktigt över spilld yogurt

HAHAHAHAHAHA jag dog precis, rip yoggi junior

2009-06-30 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback