when you go down down.

fy fan. telefonen ringer oavbrutet här på jobbet, och det är problem hela tiden. jag fattar absolut ingenting när dom börjar rabbla saker om elscheman och mått. jag får p a n i k. jag vill helst bara gå hem och lägga mig framför tv. absolut inte sitta här och svara i telefon.

idag har jag gjort en grej, ni som läser kommer tänka fan också..
 jag började dagen med att gå upp klockan 0600 drack min frukost la mig och sov en timme till, sen gick jag ut i skogen och sprang sexan kl 0730. mhm ni läste rätt. men fy fan vad jobbigt det var.
sen kom jag hem duschade och åkte till jobbet. nu sitter jag här och funderar på hur jag ska lösa detta jävla grytproblem.
jag ska kl 1115 bege mig hemmåt för att titta på extreme home makeover del 2. jag bara måååste se hur huset blev.
sen ska jag givetvis äta min nya favorit lunch. chicken carib soppa. köp den säger jag bara.
det är bara till att varma upp den, släng i lite kyckling bitar och woalla. maten är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback