be good din lille terrorist.

maia är så himlahimla bra. sitter med öppen mun.

för övrigt älskar jag elin carlsson i familjen annorlunda, mina barn ska med vara så gulliga och helst prata skånska.
hela den familjen är så skön. bob med ett jävla snöre som deras små trillingar ska hålla i, mhm trodde ni verkligen på den?
sen pappan i älvdalen är fin med, när en av de tio barnen rörde vinylspelaren säger pappa:
-nej din lille terrorist!
då skrattade jag lite.

i natt skällde jag ut andy i sömnen. han slängde sig ner i sängen och väckte mig trodde jag.
fallet var att han legat still hela natten, fallet blev att jag väckte honom iom att jag skällde ut honom.
så egentligen borde det varit han som skällde ut mig. jag väckte trots allt honom.
OCH idag på morgonen mumlar andy, jag ska supa älgen under bordet, men det går inte så bra..
say what? han sov. jag fick mig ett gott skratt.

jag längtar till den nionde april. då ska jag&emma köpa massa vin och lyssna på maia.
hon är livet. lyssna på still june och ni kommer förstå mer än väl.

imorgon får jag lön, då ska jag köpa bacon och spolarvätska. vad jag längtar.



simmmmmmmmmmmmmmmma är lejvet. ells.

Kommentarer
Postat av: Eng

hahahahah drömmar är ett svar på det omedvetna vilket är ett av de få tecken på äkta känslor enligt den legendariska Freud, SÅ jag undrar, känner sig andy hotad av älgen? ;P

2009-03-24 @ 16:52:19
Postat av: els

jag såg familjen annorlunda i mångda! myspys ju hahah

2009-03-25 @ 09:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback