coming down

tack för en bra dag.
- promenader
- fika
- ellen
- kort visit med em&ma
- chilla i sängen
- ägg och bacon
- sola

mindre bra
- mitt jävla humör, sista hormornpillret idag. jag hatar allt, nästa sekund älskar jag allt, sen lipar jag
- jag har haft kroniskt huvudvärk hela eftermiddagen. på gränsen till att jag kände mig sjuk

men va fan. man ska verkligen inte klaga.

sen har jag shoppat lite.. så klart, en jättefin väska. sista kvar i butiken HA. och ett skärp sen tog mitt hårpulver slut idag.
hejdå 129 kronor. men va fan jag gick ju 170 plus igår wäj.
sen skänte jag fem kronor till lindex kampanj kvinna till kvinna, mot sexhandel. mhm bra medborgare jag är.

nu ska jag sova. hoppas jag inte är så hormonbetuttad imorgon då blir det inte kul att vara er.



min personliga favorit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback