Fniss, hihi, tss, *ler*.

helt otroligt FEM unka besökare och ingen kommentar, jag sa ju åt er att kommentera.
ahaa nu kom jag på det.. ni är bara avundsjuka och bittra för att jag&ellen simmade idag.
jag vet det kan vara lite känsligt.
om det är till någon tröst så kommer jag garanterat baka muffins ikväll när min man är och spelar innebandy.
erkänn att ni nu blev skadaglada.

till mig.
jag hämtade mitt paket från cdon, jag är expert på att internet shoppa jag vet, men iallafall idag var det skivor som jag längtat efter, men till min stora förvåning fick jag inte just alla skivor jag hade beställt, jag fick:
mando diao - det var rätt
Hello Saferide - också rätt
film - rätt
sen fick jag bob marley? say what? jag som skulle ha maia hirasawa. 
men jag har retunerat bobban. får lyssna på maia på spotyfi så länge.
så jag antar att jag är en dubbelbitterfitta, fel skiva och inga heja lollo&ellen kommentarer.
tack cdon och tack ni fem som läst min blogg. 
ni har gjort min dag.

 
snart får jag hans skiva, förhoppningvis.





so long suckers.

Kommentarer
Postat av: enh

hahahahah marley är ju go

2009-03-19 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback