gråt inte över spild mjölk

igår tog jag mig i kragen och åkte till ica maxi (vårt kylskåp ekar) allt var dömt att misslyckats.
ingen av oss hade en tia eller femma så ingen vagn här inte.
så andy fick bära kassar..
vi plockade på oss allt vi var sugna på. jag köpte b.l.a olivolja för 100 spänn.
vi åker hem packar in, lampan i kylen gav med sig, och det blev mörk. men vi tänkte inte mer på det.
åkte till mamma&pappa kollade på hockey. (HV vann, nu blir de mer matcher, bingo)
vi kom hem. och vet ni vad? kylen var avslagen.
fan tänkte jag. min mat. andy ringde nån snubbe, tilläggas bör att klockan var ca halv elva.
jag och mitt tekniska under vred och tryckte på alla knappar jag kunde hitta och det puttrade igång igen.
men antagligen är kylskåpshelvetet på väg att ge vika, så vi ska nog få ett nytt.
men min mat. jag betalde 600 spänn för nåt som eventuellt blir förstört under dagen.
TUR att choklad inte dör i rumstempratur.

ikväll blir de middag hos ida. det är fint
imorgon blir det middag på hemma, med alla brudarna i släkten!
så egentligen behöver jag ju inte gråta över våran varma mat. jag behöver ju inte ens käka hemma.

och just det!
Hej Carro! Nu ska jag följa din blogg varje dag :)

det är helg! och det snöar. dingdingding JACKPOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback