i think i'm in love with you

blev ingen träning igår, blev fika på vasas istället med elsa. och det ångrar vi inte en sekund.
idag cyklade jag till jobbet för andra gången i år. (första igår) och vad lätt det gick med luft i däcken.. helt sjukt vilken skillnad det var. nu ska jag cykla livet ut. i wish.

idag ska jag jobba till fyra sen ska jag till HM och köpa ett par jeans jag har spanat in.och nej jag tänker inte cykla jag lånar pappas bil, jag ska även hämta deras gamla dvd och den vill man ju inte cykla med.

jag har inte så mycket att skriva faktiskt, andy kom hem igår och sa nu jävlar ska vi kämpa inget mer chips ätande och onyttigheter. så nu ska vi puscha varandra och äta nyttigt. tror även han sa något om att han ska ut och springa, men det får vi väl se hur det blir med den saken. men kul att han också blir engagerad det är svårt att inte ta en glass när han köpt hem 12 mars/snickers glassar. det är hat kärlek på hög nivå. 
så nu jävlar. ( erkänn att det låter så jävla bra ) jag får köra en resume om en månad så får vi se hur det gått, haha man hoppas ju inte på för mycket, jag känner ju mig själv ganska väl. för väl. 

gick precis ut med lilla alice och hon är sjuk.. kom blod med avföringen, jätteläskigt. så hon är nog lite sjuk sötan.
så jag har fått uppmaning av mamma att koka ris och nätfärs och mata henne. ska tydligen vara bra för tarmarna. 
lilla tjejen. 

att inte vissa tjejer kan förstå vad som är mitt och ditt.
även om du kämpar så skulle du inte lyckas. jag är inte den man jävlas med.
let go.

ett mycket blandat inlägg. men livet innehåller ju allt. bra som dåligt.
snart kommer min blogg fyllas med bra saker. för hey det är mars och om en månad kommer det bli varm på riktigt och vet ni vad? då ska jag börja använda mina 15 ballerina skor flitigt. (jag slänger aldrig ballerina, jag har t.o.m kvar min första silvriga från hm, dom som jag hade hela sommaren 2007 samt på studentkvällen, dom är så slitna, men de är kärlek.)

nu ska jag lyssna vidare på kärleksmusik, är inne på youtube och har klickat mig fram till the notebook + love. och det är så bra. blir bara mer och mer kär.


spy på detta inlägget

Kommentarer
Postat av: elsa

jag somnade innan programmet en mini åtta..sen sov till nästa dag.. fan hahah

2009-03-03 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback