jag vill bli älskad, hallo?

vilken jävla helg. jag har köpt en skål för 10 kronor på loppis, jag&emma har fikat på bernads, jag har cyklat. mina favoriter och jag såg caroline af ugglas, med mycket nöje. jag har ätit fisk&skaldjurs ravioli samt chokladtryffel på hemma. vi har köpt en spegel till hallen, jag & mitt hjärta har sett slumdog millionaire, jag har vunnit på chicago och förlorat på plump. jag&emma har gått på torget. jag har träffat hela min släkt, förutom marcus. jag har bråkat, jag har älskat. jag har sett HV ta sig till final. (psst vad roligt för dom) ironi. jag&pärlorna har ätit middag hos ida. (maten  var jättegod älsk) jag har sagt hejdå till idahoe. vi ses ju i maj för fan.

nu är det dags för nya tag. denna veckan siktar jag på att: äta nyttigt, lax&broccoli står på menyn, gå till jobbet varje dag, födelsedags kalas hos linnéa på tisdag, luncha med math, spela träningsmatch, träna puls,step&fotboll. hänga upp vår nya spegel. kolla på familjen annorlunda! jag älskar älskar älskar det programmet. det ä rmin städvecka så städa måste jag ju göra med, jag är ensam hemma i helgen på dagarna när min andra halva jobbar.jag ska lyssna in maias nya skiva som släpptes 25 mars. så nu blir det hets.

jag längtar till påskhelgen, SATC kväll, maia hirasawa, sen är det helt plötsligt PÅSK. då är det dags att äta mina ägg.

jag ska åka på sista minuten. sådetså. andra veckan i juni. det bestämmer jag nu. dags att börja kolla resor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback